Ben de Kokteyl Yapabilirimmm :)

Bu yaz indirim sitelerinden birinde görüp nasıldır ki acaba ya dediğim amannn ne kadar kötü olabilir ki diyerek katıldığım kokteyl kursunda hiç tahmin etmediğim kadar eğlendim ve bir sürü yeni bilgi öğrendim :))
Ben Brown-Forman’ın düzenlediği bir etkinliğe katılmıştım. Yakın zamanda düzenledikleri bir etkinlik var mı bilemiyorum ama eminim biraz bir araştırma ile muadillerini bulabilmeniz mümkün J





Yaklaşık 3-4 saat süren eğitimde 6-7 tane kokteyl yaptık. İşin güzel yanı yaptığınız bütün kokteylleri içebiliyorsunuz. Tabi içerken dikkat etmekte fayda var J Bu da güzel o da güzelmiş derken günün sonunu görmek zorlaşabilir. Biz eğitimimizi Öztürk Koca’dan aldık. Hocamızı övmeden geçemiycem gerçekten iletişimi yüksek ve işini severek yapan biri. Gerçi sevilmiyecek bir iş de değil tabi orası ayrı J

Kendini miksolojist olarak nitelendiriyor. Çoğumuzun bayıla bayıla tükettiği Tek Tek’çinin kokteyl karışımları da kendisine ait. Kokteylleri içerken tam olarak not almayı bence unutmayın :) Ben unuttum sonrasında evde arkadaşlarınıza yapmak isterseniz hoş olmayan tatlar oluşabilir :))



Öztürk Hoca’mızın dediği gibi bu kursun sonunda güzel kokteyller yapabilir, bara gittiğimizde havamızı atabilir en kötü güzel bir gün geçirebiliriz.Bizim o gün yaptığımız kokteyller arasında Lynchburg Lemonade, Winter Glaze, Gin Martini, Mojito, Margarita, Botonist Gin ve Sidecar vardı. Daha sonraki yazılarımda bunlarında tarifini paylaşıyor olacağım. Ama o zamana kadar kursa gidemesenizde evde yapabiliceğiniz adında kış olan kokteylimizin tarifi benden yapması sizden J



Kokteyl tariflerimize buradan ulaşabilirsiniz :))))))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma