Hoop Geldi Mi Yılbaşı Telaşı

Yeni yıl yazılarına biraz geç kaldım sanırım :) Ama ucundan da olsa yakalarım dedim. Bu ara sanırım en sık yaptığım şey bişeyleri ucundan yakalamak. Bu işte iyiyim baya bir tecrübe kazandım :p Sonuçta kaçmıyorsa sıkıntı yok. Sarmış her yeri yılbaşı ruhu varsın yazım biraz geç gelsin :) Bir kaç yıldır düzenli olarak yılbaşını kalabalık olarak önceden kutlayanlardanım. Bu ara hani yeni moda oldu ya evett bende onlardanım. Yılbaşı koşuşturmasına girmeden dostlarla sakin bir akşamda birlikte olmak gerçekten keyifli oluyor. Hem de birden fazla yeniyıl kutlamasının kime ne zararı var :)



Evde parti vermenin zorluğunu bir veren bir de ona yardım eden kişi bilir. Ne yemek hazırlamalı, nasıl süslemeli, eee kalabalıksın nasıl eğlenmeli, müzikler ne çalmalı liste bitmez uzarr uzarrr. Bu yıl artık rahatlıkla söyliyebilirim ki bir tecrübem oldu bu konuda geçen yıl yaptığım partinin detaylarını da bu senekini de paylaşmak istiyorum. Evde yılbaşı kutlayacaklara fikir olması açısından çünkü kendimden biliyorum. Google'da bir sürü arama yaptığım doğrudur. Gönül ister önce geçen seneyi yaz, bu sene ki kutlamadan sonra onu da yaz :) Ama dedim ya ikisi de sonra ya kaldı. 


Ama bir yerde başlamalı iki yazı olarak paylaşıcam detayları :) Hadi geçen seneden başlayalım :))
Bu seneki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Mağlum artık çok fazla fotoğraf çektirmeyi sevdiğimiz için ben öncelikle evde bir köşeyi buna ayırdım balonlar ve duvar yazılarıyla evde bir alan oluşturdum. Baya eğlenceli fotoğraflar çekildi gecenin ilerleyen saatlerinde :) Bir de renkli renkli olunca güzel de çıkıyor fotolar : )


Yılbaşı yemeği gibi olmadığı için ben daha çok aperatif bişiler hazırladım. Evde bir alanı sürekli olarak atıştırmalar ile doldurdum :) Herkes bişiler hazırlayıp getirdiği için gece boyunca tıka basa yedik içtik :))


Böyle akşamlar da birlikte müzik ve yemeklerin dışında hep birlikte yapılan aktiviteler de çok önemli :) Bunun için biz ufak tek oyunlar hazırladık. Bir kavanoz hazırlayıp içerisine seçen kişinin yapacağı saçma sapan şeyler yazdık. Örnek vermek gerekirse salonun bütün köşelerinde tek ayak üstünde şarkı söyle gibi :) Baya komik eğlenceler şeyler çıkabiliyor. Arkadaşlarınız kağıttan çıkanı gözü kapalı yaparım diyorlarsa bence kesin sizde hazırlayın böyle şeyler.


Aynı zamanda yine bir kese içerisinde gece boyunca kapalı olacak şekilde herkes yeni yıldan istediklerini yazdı. Gecenin sonunda şanslı bir dileği seçtik bu yıl kesin olacak diyerek :) Şans kurabiyesi de yapmaya çalıştık ama onu pek beceremedik :))

Fotoğraflarda gördüğünüz uçan balonları da gecenin sonunda içinde ki helyum gazını içimize çekip şarkı söyledik gerçekten çok komik oluyor :)) Siz de bu şekilde değerlendirebilirsiniz. Bir sürü video ve foto var ama ben olur da onları paylaşsam herhalde bir daha evde parti versem kimse gelmez :))

Bir de daha önce hiç oynamadığımız bir oyunu getirdi arkadaşımız Dixit. Oyunun özü kartlar üzerinde eğlenceli masalsı hikayelerden oluşan resimler var. Her oyuncuya eşit sayıda dağıtılıyor. Sırası gelen kişi bir kart seçer ve elinde ki kartı bir kelime ile açıklamaya çalışır. Sonrasında herkes bu yoruma göre elindeki kartlardan en benzeyeni ortaya kapalı bir şekilde koyuyor. Daha sonra kartlar karıştırılır ve açılır. Açıldıktan sonra herkes asıl doğru kartın hangisi olduğunu bilmeye çalışır ve buna göre puanlama yapılır. Eğer herkes bilirse kartı açıklayan kişi puan alamaz herkes bilemezse de alamaz. Öyle bizim kurallar gece boyunca çok karışıp şekillendiği için bişi diyemiyorum ama baya keyifli bir oyun. :))

Unutmayalım ki arkadaşlarla hayat daha güzel herkese iyi yıllar :)))

Instagram hesabım : lifeofnill










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma