Bu Aralar Ben Bölüm #2

Bu Aralar Ben bütün kış beklediğim deniz tatiline kavuştum. Anladım ki huzur o kadar da uzakta değilmiş... Bir dalga sesi kadar yakınında, bir gün batımı kadar dibinde olabiliyormus. Denize baktiginda gördüğün bir ufuk cizgisiymis... Bitti sandiğin ama sanki yeni baslayan..




Bu aralar mutluluk akşam üstü kanoya binmekmiş :)) Açılırken eğlenceli ama dönüşte hafif zorlanmalı şeklinde olanindan ;)) 

Bu Aralar Ben ani esen bir rüzgarin tehlikeli olabildiğini kanoda ayakta durmanin çok da mantıklı olmadiğini anladim. Zira ayağim hala acıyor :))) Sakin sularda giderkenki rahatlığın yerine dalga ve rüzgar çıktığında kanonun daha keyifli olduğunu fark ettim. Belli ki her zaman bildiğin sakin sularda olmamalısin...

Bu Aralara Ben aman yaaaa ilk saat güneş bana hiç bir şey yapmaz hem mis gibi D vitamini zaten eksik hemen güneş kremi sürmesemde olurun acısını hafif bir sızı ile hissediyorum. Günes kremi önemli arkadaşlar on dakika bile demeyin güneş affetmeyebilir :))) 

Bu Aralar Ben portakal ağaçlarının arasında bisiklet sürmenin keyfini deli gibi çıkarıyorum. Buralarda ağaçlarda hala portakal var ve baya da lezzetliler :)) Yolda bizi durduran amcalar sayesinde C vitamini eksiğini tamamlamış oldum. Hatta hafif yanmış olsamda bence D vitamini açığını da tamamladim denebilir :)))

Bu Aralar Ben bu güzel anları paylasabildigim güzel dostlarım olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hep söylüyorum ama yine söyliyim  iyi ki varsınız :))

Bu Aralar Ben tatilde olsamda hala ders çalışıyorum. Buna bir son verdiğimde daha mutlu bir insan olacağım. Ama suan kurtarılmayi bekleyen bir 29'um var :)))

Bu Aralar Ben yine Olimpos'tayim :)))) Yılın benim için en güzel ayı denebilir. Benim için artık bir tür yaza merhaba oldu denebilir. Zaman burda çabuk geçiyor sanırım ne ara bitti tatil :/

Bu aralar bu şarkıya çok sardim siz de bir dinleyin çok keyifli bir grup. Böyle dinlerken neseleniyorsunuz ama bir yandan da hafif bir duygusallikta var. Yani şarkının sonuna gelince mutlu muyum mutsuz muyum bir emin olamiyor insan :) Ama bıraktığı his güzel.


Bugün hava burda biraz kapalı yeşil rengi normale göre biraz daha koyu o da uyum sağlayıp karartmış biraz kendini ama böyle de güzel...

Bugün benim tatilimin son günü benim gibi son günü olanlara ya da yeni çıkan herkese keyifli tatiller :))

Instagram Hesabim : lifeofnill

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma